Wednesday, December 16, 2015

013.cRuSh

CRUSH ?
Semua mesti ada .
Tak payah nak covier sangat .
Cuma .
Berbeza .
Okay , DUNIA ni bukan selamanya~
So ?
Kejap lagi .
Mati jugak dia .
Apakata .
Sayang akhirat CRUSH kau .
Selagi belum sampai umur
Yang sesuai untuk kau nikah .
Tak payah nak tackle , couple bagai .
Biar .
Biarkan CRUSH kau tu .
Hantar nama dia banyak2 dekat Allah .
Sekurang kurangya .
NO maksiat mata , hati or anything else ?
Then ?
Kalau tak dpt jumpa kat DUNIA .
Akhirat kan ada ?
Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kau .
Kalau kau tak dapat dia .
Maksudnya ?
Allah nak bagi yang berganda
Lebih baik dari dia .
Dunia bukan selamanya~
Tapi aku tak tahulah .
Kalau kau sayang crush kau .
Dunia semata mata~
Akhirat ?
Merana ...

No comments:

Post a Comment